Έκτακτη είδηση
Δεν ξέρω αν το πόστ θα είναι μεγάλο, ή αν θα είναι μικρό ή ότιδήποτε, ειλικρινά, θα είναι η πρώτη φορά στη ζωή μου, που θα καταθέσω κάτι από το μυαλό μου, ώς έχει, χωρίς ενδοιασμούς, ή οτιδήποτε άλλο.
Είναι άλλωστε από τις μοναδικές φορές (ελπίζω) που ένιωσα τόσο χυδαία, τόσο εξευτελιστικά.
[θα είδατε βέβαια ήδη τις ειδήσεις]
Είμαι φοιτήτρια της Σχολής Νομικών Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών, κατά τον κόσμο γνωστή ως ‘Νομική Αθηνών’. Δεν έχει σημασία τί σπουδάζω ή σε ποίο τμήμα βρίσκομαι, είμαι επί πτυχίω, έτοιμη, να ανοίξω τα φτερά μου και να βγώ από τον κόσμο της χαβούζας. Διότι για χαβούζα πρόκειται, και πολύ λυπούμαι που τελικώς, μετά από 4 χρόνια σπουδών, αναγκάζομαι να στραφώ ενάντια στους συνοδοιπόρους μου, ενάντια στη νεολαία που υποτίθεται πως είναι η αντανάκλαση της σημερινής αλλά και της αυριανής κοινωνίας.
Και το πού πάει αυτός ο κόσμος, είχα την ευκαιρία να μάθω σήμερα, έχοντας δραματικές παραστάσεις να εκτυλίσσονται μπροστά στα μάτια μου, στο δικό μου σπήλαιο, σε κάποια άκρη της ΑΥΤΟ-ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΗς “Πολιτείας”. Μα όλα είναι πλατωνικά. Το νόημα βρίσκεται αλλού, εκεί όπου κανείς από τους σημερινούς νέους δε βλέπει. Ίσως και κανείς από άλλες γενεές, παλαιότερες, ακόμη πιο αδικαιολόγητες καθώς μόιρασαν και σκόρπισαν, φύτεψαν και ρίζωσαν, καλλιέργησαν αυτό που υπάρχει σήμερα: ΦΑΣΙΣΜΟς
Ιδού πώς έχουν τα πράγματα:
Πήγα να δώσω μάθημα στη Σχολή μου. Υπάρχει η ημερομηνία ανάρτησης για τα ΗΔΗ αναβληθέντα μαθήματα στο site της Σχολής, για όσους δεν πιστέψουν, ότι εν όσω βρισκόμουν μές στο κτίριο (που να σχολιάσω ότι είναι ΑΠΑΙΣΙΟ, δίνει διαρκώς την αίσθηση ότι βρίσκεσαι μέσα στο μυαλό του Τζον Μάλκοβιτς!) σα κουβάρι ξετυλίχτηκε μία κατάληψη. Πρωτού να το αντιληφθώ, μαθαίνω από στόμα σε στόμα είδηση που κυκλοφορούσε στον οροφο όπου έψαχνα την αίθουσα της εξέτασης. Κατεβαίνω στο ας πούμε “αίθριο” της σχολής, όπου τα κόμματα με τους κλασσικούς τεμπελχανάδες στήνουν τις αφισούλες τους, τα τραπεζάκια τους, τις καρεκλίτσες και τα αμέτρητα φύλλα με σημειώσεις ανακοινώσεις και λοιπά και λοιπά και λοιπά (εγώ προτιμώ να το λέω “πεταμένο λεφτά του κράτους” για όσους δεν έχουν αντίρρηση). Βρίσκομαι λοιπόν στο κέντρο της σχολής και ρωτάω μία ψόφια τί θα γίνει με το μάθημα που ακυρώθηκε για 2η φορά(!). Να μη σας τα πολυλογώ, το μάθημα ΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΚΛΑΙΓΑΜΕ ΠΟΥ ΛΕΝΕ;…ε, όπου “πούτσος” βάλε “μάθημα”.
Βούρ κυλικείο να ανταλλάξω σημειώσεις με τον Άκη. Ήταν παράξενο, διότι τα 3 μοναδικά παιδιά που γνώρισα στο πρώτο έτος, κι εγώ ήμουν αντίστοιχα η πρώτη γνωριμία για αυτούς, βρεθήκαμε στο μάτι του κυκλώνα 4 χρόνια μετά. Η Βάσια, ο Μάριος και ο Άκης. Πίνουμε ένα καφέ, δεν έχω προλάβει να τελειώσω το τσιγάρο μου, και μπουκάρουν δεν ξέρω κι εγώ πόσα άτομα, 100 ίσως και 200, μπορεί κα παραπάνω, στο κτήριο της ΝΟΠΕ.
[μα ποίος έχει σήμερις τη δύναμη και την ΙΣΧΥ, να μαζέψει 100 και 200 άτομα;; αναρωτηθείτε, έτσι για πλάκα]
Επικρατεί το χάος. Κυριολεκτικά. Βγαίνω έξω στην προσπάθειά μου να φύγω. ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΣΑ! Είχαν εγκλωβίσει την είσοδο άλλοι τόσοι τραμπούκοι, φωνάζανε και βαράγανε ανεξέλεγκτα, χωρίς ενδοιασμό ή διακρίσεις, και ειλικρινά, πολύ αμφιβάλλω, έστω και να το προσπαθούσα, για το αν θα έβγαινα από το μπούγιο, χωρίς να σταματηθώ ΝΕΚΡΗ στα μισά της διαδρομής.
Πίσω στο κυλικείο! Μπαίνω πανικόβλητη μέσα. Δεν ξέρω τί να κάνω. Υπάρχει έξοδος από το κυλικείο, που οδηγεί σε άλλη έξοδο του κτηρίου της ΝΟΠΕ. Μα συνδέεται με την αίθουσα των “πεταμένων λεφτών” και εκεί μέσα είναι γύρω στα 150 άτομα που τα σπάνε ΟΛΑ, είτε αυτά είναι κεφάλια, είτε είναι καρέκλες, είτε είναι κεφάλια πάνω σε καρέκλες!
Συνειδητοποιώ ότι είμαι ΌΜΗΡΟς φασιστών, έρμαιο τραμπουκισμού, με την ελευθερία μου να πάλλεται και να αχνοφέγγει έτοιμη να γίνει ΚΑΠΝΟς κάπου μέσα στην υποτιθέμενη ασφάλεια (αααααααααααχαχαχαχαχ) του ασύλου.
Όταν ξαναβγήκα έξω, έρχονταν καταπάνω μας με πολύ άγριες διαθέσεις. ΡΟΠΑΛΑ ΤΟΥ ΜΕΗΖΜΠΩΛ, φάνηκαν φευγαλέα μέσα στο οργισμένο πλήθος ηλιθίων τραμπούκων, που μακάρι να υπήρχε έστω και ένα νόμιμο πράγμα με το οποίο θα μπορούσα να τους αντικρούσω εκείνη τη στιγμή. Η ενστικτώδης μεταβολή μου, αποδείχτηκε σωτήρια, καθώς κυριολεκτικά “το σκάσαμε” με τα παιδιά από την πίσω πόρτα, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, όταν για λίγα λεπτά ‘κόπασαν’ τα πράγματα.
ΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ. Έαν οι κυβερνήσεις, και οι εκάστοτε εξουσιαστές μας χρησιμοποιούσαν τα ΙΔΙΑ ΜΕΣΑ, για να εκπληρώσουν ΤΟΥς ΙΔΙΟΥς ΣΚΟΠΟΥς με ΕΣΑς άθλια και ανόητα, γελοιωδέστατα υποκείμενα, θα ήμασταν υπό καθεστώς ΦΑΣΙΣΜΟΥ. Και τότε θα οργανώνατε επανάσταση. ΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ, που σήμερα αντιπροσωπεύετε πράγματα για τα οποία κάποτε οι συμφοιτητές μας, 20 και 18 χρόνων, 24 και 26 πέθαναν για να καταργήσουν.
Είσαστε όλοι σας φασίστες θα έπρεπε να ντέπεστε, που φέρεστε σαν άμυαλοι έφηβοι, οπλισμένοι με μίσος, βλακεία, και την αρρωστημένη κατάσταση της βίας, που μολύνει τον κομπλεξισμό σας και τον κάνει χειρότερο από ότι ήδη μπορεί να είναι.
Λυπούμαι απίστευτα πολύ, που είσαστε έτσι. Εντελώς σιχαμένοι.
February 23rd, 2007 at 10:03 pm
Respect
February 23rd, 2007 at 10:46 pm
Ποιοι ήταν αυτοί; Με ρόπαλα σκάνε συνήθως μύτη είτε οι χρυσαυγίτες είτε κομματικά στελέχη του ΚΚΕ. Τουλάχιστον τω καιρώ εκείνω, έτσι ήταν.
February 24th, 2007 at 1:33 am
Πάει ο καιρός εκείνος. Δαπίτες ήταν
λένε.
February 24th, 2007 at 4:29 am
τι είναι αυτό σκουπιδότοπος ή σχολή; :Ρ Πραγματικά οι πολιτικές νεολαίες υποβαθμίζουν πολύ τα ελληνικά πανεπιστήμια… άντε το επόμενο στάδιο είναι να έχουν τραπεζάκια και ο ολυμπιακός και ο παναθηναϊκός μέσα στις σχολές και να τα σπάνε και αυτοί… Ας πιάσουν κανένα βιβλίο και ας αφήσουν τα πολιτικά οι αργόσχολοι ή τουλάχιστον να αφήσουν στην ησυχία τους τους υπόλοιπους φοιτητές που πάνε στο πανεπιστήμιο για να λάβουν Γνώση και ας πάνε σε κανένα καφενείο.
Κομματικές νεολαίες = η απόλυτη παρακμή
February 24th, 2007 at 8:21 am
Και κυρίως γιατί τα έσπαγαν;
Βελτιωμένη πάντως τη βλέπω την εικόνα της Νομικής. Στα χρόνια μου ήταν χειρότερα…
@Αθήναιος: σ’ακολουθώ σήμερα. Το δεύτερο σχόλιο που αφήνω μετά από σένα…
February 24th, 2007 at 8:58 am
Φοιτητές όλα αυτά ή άσχετοι? Πολύ παράξενο μου φαίνεται, αλήθεια…
February 24th, 2007 at 10:51 am
[...] Και σα να μη φτάνουν αυτά, πρέπει να διαβάζω και την αντίστοιχη νομοθεσία. Και έχω διαβάσει τόση τα τελευταία 4 χρόνια, που θα ήταν καλύτερα να είχα γραφτεί στη Νομική (δίπλα είναι). Να έχει και ένα αντίκρυσμα το διάβασμα που κάνω. Από την άλλη ίσως είναι καλύτερα που δεν γράφτηκα. [...]
February 24th, 2007 at 11:16 am
μη χειρότερα…
February 24th, 2007 at 2:29 pm
Αθήναιος, δεν έχω ιδέα ποιοί ήταν. Συμπέρασμα δεν έχω βγάλει. Συνωστισμένοι και οργανωμένη ΔΙΑ ΒΟΗς από έναν πίθηκο, μπούκαραν και στο πέρασμά τους τα έσπαγαν και ΕΔΕΡΝΑΝ. Κάτι σαν το σκηνικό της Ίμβρου και της Τενέδου…μία ωραία πρωία το σκηνικό άλλαξε χωρίς λόγο ή αιτία.
τσοκτσοκ, μπορεί να ήταν και δαπήτες. Εγώ μόνο ένα δαπίτη αναγνώρισα που έτρωγε ξύλο. Από το ντύσιμο πάντως ΔΕΝ ήταν ΧΡΥΣΑΥΓΗΤΕς ή τίποτα ξεκούδουνο.
libertarian, γάμησέ τα, μόλις διάβασα στην καθημερινή και συνειδητοποίησα ότι εδώ και ένα εξάμηνο, αυτά τα χάλια αντικρύζουν οι φοιτητές erasmus!!! ΡΟΜΠΑ.
lazopolis, δεν ξέρω γιατί, δεν ξέρω τίποτα, ειλικρινά, έφυγα ΠΡΙΝ αγριέψουν τα πράγματα (!) όποιος και να ρωτούσα ΔΕΝ καταλάβαινε γιατί συμβαίνει αυτό. Όπως και να έχει, η πράξη, η ιδεολογία της βίας είναι που καταδικάζω. Οι τύποι θα μπορούσαν κάλλιστα να φωνάζουν “κάτω η τρομοκρατία” ας πούμε! Το άκρον άωτον της τραγικής ειρωνίας! Πάντως συμφωνώ μαζί σου…καλύτερη η εικόνα της Νομικής, έστω κι έτσι, αν και πιστεύω ότι η αλλαγή ΧΩΡΟΥ είναι που αποσυντόνισε τόσο πολύ τους φοιτητές και κάνουν σα ΖΩΑ. Παλιά ήμαστα πιο…δεμένοι.
elsa, άσχετοι φοιτητές ήταν.
πάνος…ας ελπίσουμε την Τρίτη που θα ξαναάω να δώσω το μάθημα…ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ (κατάλαβες, δε βάζουν μόνο τα φοιτητόπουλα το χεράκι τους, αυτά τα κακόμοιρα ‘παίζουν’ επανάσταση) δε θα γίνει τίποτα χειρότερο .
καλημέρα, συγνώμη που άργησα με το moderation, απλά τώρα ξύπνησα…νιαχ νιαχ
February 24th, 2007 at 5:15 pm
[...] @m13 [...]
February 24th, 2007 at 8:51 pm
@tsoktsok Οι ΔΑΠίτες δέρνουν μόνο σε συνελεύσεις και Πανσπουδαστικά συνέδρια ( γίνονται ακόμη τέτοια;) κι αυτό παλιά που δεν έβαζαν ζελέ στα μαλλιά ούτε πήγαιναν στη σχολή με μπλέιζερ.
February 25th, 2007 at 2:03 am
@m13: τη λογική της βίας την καταδικάζουν όλοι, φαντάζομαι, ακόμα και αυτοί που συμμετέχουν στα επεισόδια.
Αυτό που μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο είναι να καταδικάσουμε τον συνδικαλισμό στα πανεπιστήμια εξ’ολοκλήρου, βασισμένοι σε ορισμένα επεισόδια που, φαντάζομαι, προκαλούνται από τα άκρα του φάσματος. Π.χ. την απαξιωτική θέση του libertarian δεν την καταλαβαίνω καθόλου.
Αυτό δε σημαίνει οτι θεωρώ την κομματική καθοδήγηση των φοιτητικών παρατάξεων θετική παράμετρο. Από την άλλη η απαξίωση κάθε πολιτικής δράσης εντός των πανεπιστημίων είναι επίσης η λάθος θέση, και σ’αυτό ελπίζω οτι συμφωνούμε όλοι (πλήν libertarian και Λακεδαιμονίων ίσως).
Πάντως αν πρόκειται για μέλη της ΔΑΠ ή ομάδες που σχετίζονται με τις νεολαίες της Ν.Δ., βρισκόμαστε μπροστά στην δημοκρατική απάντηση στις “φασιστικές” καταλήψεις των σχολών, από “απλούς”, “αγανακτισμένους” πολίτες. Που δείχνει οτι αυτοί που τα σπάνε δεν είναι μόνο οι “αναρχικοί” του Πολύδωρα.
February 25th, 2007 at 6:27 pm
Καλησπέρα,
Εύχομαι να ξεμπλέξεις γρήγορα με όλη αυτήν την ****κατάσταση. Δεν ξέρω γιατί, αλλά υποψιάζομαι ότι ανήκουμε στο ίδιο τμήμα ;-). Εγώ, για ποικίλλους λόγους (αν)οικειοθελώς επέστρεψα, αλλά μάλλον δεν θα σου το συνιστούσα.
Αυτό που βιώνει η ελληνική κοινωνία σήμερα είναι το βασίλειο του παραλόγου, την “επανάσταση” που μας καλεί να γίνουμε όλοι κολοβές αρκούδες. Και την επανάσταση της θρασυδειλίας, όπου τα θύματα είναι όλοι οι άλλοι (πχ εσύ), αλλά ποτέ οι δήθεν επαναστάτες.
Πάλι ασυναρτησίες έγραψα, ως συνήθως.
February 25th, 2007 at 10:09 pm
με το πτωχόν, προ ολίγου φοιτητικό μυαλό μου, πιστέυω ότι αν αγαπάς τη σχολή σου τόσο που θες να την υπερασπιστείς με αναβολή του πτυχίου σου, δεν την καταστρέφεις.
στη σχολή μου δεν έγινε τέυς μας μουτζουρωμενους (φρέσκο κτίριο) τοιος χαμός, αλλά όταν είδα τους ολοκαίνουριους τοίχοκαι σπασμένες καρέκλες, αηδίασα. (παρόλο που διαφωνούμε στο αν πρέπει να υπάρξει αντίδραση στο εκπαιδευτικό θέμα που προέκυψε)
February 25th, 2007 at 11:37 pm
Ακολουθεί μεγάλο comment.
@Lazopolis:
Είπες:
“Αυτό που μου φαίνεται λίγο τραβηγμένο είναι να καταδικάσουμε τον συνδικαλισμό στα πανεπιστήμια εξ’ολοκλήρου, βασισμένοι σε ορισμένα επεισόδια που, φαντάζομαι, προκαλούνται από τα άκρα του φάσματος.”
Άποψη μου είναι ότι δεν υπάρχει ουσιαστικός λόγος ύπαρξης του φοιτητικου συνδικαλισμού μέσα στο πανεπιστήμιο σήμερα.Και εξηγούμαι:
Ο φοιτητικός συνδικαλισμός με την μορφή που έχει μέχρι και σήμερα, κάποτε εξυπηρετούσε τις ανάγκες της “early” μεταπολίτευσης ως δικλείδια αντιμετώπισης όλων των κατεστημένων που επικρατούσαν εκείνο τον καιρό μέσα στην ακαδημαική κοινότητα (μεταξύ αυτών και των υπολειμμάτων του χουντικού καθεστώτος), σήμερα τι εξυπηρετεί; τι πρεσβεύει;
κατέληξα σε αυτό το συμπέρασμα Εχοντας ασχοληθεί με τον φοιτητικό συνδικαλισμό καθ’όλη τη διαρκεια των σπουδών μου. Τι είδα; Είδα διαφθορά, είδα στημένες εκλογικές διαδικασίες, είδα συμπραξη των παρατάξεων σε καίρια ιδεολογικά ζητήματα (γιατί όλοι πήραν κάτι), είδα αδράνεια και ανυπαρκτα αντανακλαστικά, είδα έλλειψη πολιτικού διαλόγου, είδα γηπεδικου τύπου γενικές συνελεύσεις, είδα ζώα να γίνονται ανθρωποι επειδή χαλούσαν το 20€ κάποιου σημαντικού μαλάκα.
Ξέρεις τι είδα απ την άλλη; Είδα να εμφανίζονται τον Μαιο του 2006 κάτι παιδιά που δε τα γνώριζα ως συνδικαλιστής, γιατί απλά δεν ήταν συνδικαλιστές, να προσπαθούν να μαζέψουν υπογραφές για να γίνει γενική συνέλευση. Μέτα διαπίστωσα ότι ήταν μια ομάδα ανθρώπων η οποία εντελώς αυθόρμητα σχηματίστηκε λόγω της συγκυρίας, με ετερόκλητα ιδεολογικά πιστεύω, που τρέχανε μες το πανεπιστήμιο από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αυτά τα παιδιά μου έδωσαν να καταλάβω ότι υπάρχει φοιτητικό κίνημα. Και ότι το φοιτητικό κίνημα δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το φοιτητικό συνδικαλισμό.
Τον κόσμο που πήγε και πάει και ψηφίζει κατάληψη στις συνελεύσεις δεν τον έφερε κάμια κομματική παράταξη. 10 τσακαλάκια σε κάθε σχολή (τα περισσότερα από αυτά ανένταχτα) εφτιαξαν κλίμα και έκλεισαν τα πανεπιστήμια.
Με τις καταλήψεις διαφωνώ. Δε μπορώ όμως να μη παραδεχτώ ότι αυτές ήταν αποτέλεσμα βούλησης του φοιτητικού κινήματος και άρα να τις σεβαστώ.
Κλείνοντας, το συμπέρασμα είναι ότι ο φοιτητικός συνδικαλισμός δεν μπορεί να οδηγήσει το φοιτητικό κίνημα, ούτε να το καθορίσει. Το φοιτητικό κίνημα αφυπνίζεται όταν υπάρχει λόγος… Ο φοιτητικός συνδικαλισμός δεν έχει κάτι άλλο να προσφέρει, όυτε σε επίπεδο αγώνα όυτε σε επίπεδο παραγωγής πολιτικής σκέψης.
ΥΓ. Στη Γαλλία δεν υπάρχει φοιτητικός συνδικαλισμός, όυτε άσυλο. Τη Σορβόνη όμως την έκλεισαν και με τις πράξεις τους ενέπνευσαν πολύ κόσμο.
ΥΓ Συγχωρέστε με αν καταχράστηκα το χώρο
February 26th, 2007 at 11:15 am
lazopolis, o giorgos με καλύπτει στην απάντηση που σου δίνει. Συγκεκριμένα αλλάζω λίγο τα λεγόμενά του και λέω
‘ο σημερινός φοιτητικός συνδικαλισμός δεν έχει καμία σχέση με τον φοιτητικό συνδικαλισμό όπως ορίζεται από την ίδια την έννοιά του’
από εκεί που θα έπρεπε να έχει σοβαρούς νέους, που με οργάνωση και προβληματισμό θα υπερπηδούσαν τα εμπόδια του σήμερα, θα υπερνικούσαν τις λανθασμένες αντιλήψεις…έχεις ένα μάτσο ‘μαλακισμένα που πίνοντας καφέ, θαρρούν πως φιλοσοφούν’.
ντροπαλέ, κάθε άλλο παρά ασυναρτησίες έγραψες. Ποτέ δεν είναι θύματα αυτοί που παίζουν ‘επανάσταση’. Γιατί οι κανόνες του παιχνιδιού τους δε λένε πουθενά κάτι τέτοιο.
Μαριλίνα…είδες πόσο μαλάκες είναι; Δύο αντίθετες αντιλήψεις, αντί να κονταροχτυπιούνται (η δική μου και η δική σου) παραμερίζουν τις όποιες διαφορές επειδή οι συνέπειες της διαφωνίας ενοχλούν πολύ περισσότερο από ότι το ίδιο το θέμα της εκπαίδευσης.
giorgos είμαι 100% μαζί σου. Έχεις εμφανώς ‘πολιτική’ σκέψη.
February 26th, 2007 at 11:30 am
@Γιώργος: σέβομαι την άποψή σου, γιατί φαίνεται πως είναι αποτέλεσμα πικρής πείρας από τον φοιτητικό συνδικαλισμό. Να πώ εδώ πως, αν και ποτέ δεν συμμετείχα ενεργά, είδα ακριβώς αυτά που περιγράφεις.
Όμως διαφωνώ: το φοιτητικό κίνημα για να είναι κίνημα πρέπει να έχει οργάνωση, να έχει δομή, να γίνονται συζητήσεις εντός του, ακόμα και να παίρνει θέση σε κοινωνικά ζητήματα που δεν το αφορούν άμεσα (τίποτα από αυτά δεν γίνεται σήμερα ή τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια imho).
Αυτό δεν μπορεί να συμβεί αν το φοιτητικό κίνημα αφυπνίζεται μόνο όταν υπάρχει λόγος. Αγανακτισμένοι φοιτητές δεν συνιστούν κίνημα. π.χ. οι σημερινές καταλήψεις *δεν* συνιστούν κίνημα. Συνιστούν αντανακλαστική αντίδραση, την οποία μπορεί να την πάρουν τα κόμματα (που έχουν οργάνωση και πολιτική ατζέντα) και να την κάνουν ό,τι θέλουν. Ένα κοινωνικό και πολιτικό πυροτέχνημα είναι αυτό που βλέπουμε, ένας ακόμα παράγοντας στο παιχνίδι των εντυπώσεων, για τους πολλούς.
Και η σύγκριση με το Παρίσι του ‘68 (υποθέτω) μου φαίνεται εύγλωττα ατυχής.
February 26th, 2007 at 1:19 pm
Φοιτητικές κινητοποιήσεις και citizen media…
Εκτός από το metablogging και τους καβγάδες μεταξύ παραδοσιακών media και blogs, υπάρχει και η πραγματική δύναμη των νέων μέσων. Άσχετα με την άποψη π…
February 26th, 2007 at 5:10 pm
είμαι υπέρ οποιασδήποτε ενέργειας φέρνει καταστροφή, απορρύθμιση και χάος σε αυτά τα ιδρύματα κατασκευής πανηλιθίων ζόμπι με πτυχία που λέγονται ελληνικά ΑΕΙ
[βέβαια λυπάμαι για την προσωπική σου περιπέτεια]
February 26th, 2007 at 7:44 pm
Τι περιμένει κανείς από τα παιδιά του Βουλγαράκη; Αν μη τι άλλο να έχουν την …κοσμιότητα (sic) του καθοδηγητή τους! Καλό κουράγιο, γιατί αυτά θα συνεχίζονται όσο κάποιοι σαν κι εμάς με την ψήφο τους επιβραβεύουν τη χυδαιότητα και τον τραμπουκισμό. Είτε πρόκειται για τις φοιτητικές εκλογές, είτε για τις κοινοβουλευτικές.
February 26th, 2007 at 10:40 pm
Δεν γνωρίζω από πρώτο χέρι τα ελληνικά πανεπιστήμια γιατί είχα την τύχη να σπουδάσω στο εξωτερικό (όπου συνάντησα άλλου τύπου προβλήματα - όχι τόσο σοβαρά όμως). Συμφωνώ πως δεν πρέπει να συγχέουμε την πολιτικοποίηση (ή τα κινήματα) με τις οπαδικές πρακτικές του κομματισμού. Δεν παίζει ρόλο ποιός κρατάει το ρόπαλο, αν είναι δεξιός ή αριστερός, κοινοβουλευτικός ή μη. Από τη στιγμή που το κρατάει και δεν το χρησιμοποιεί για να αμυνθεί (π.χ. ενάντια σε δυνάμεις καταστολής δικτατορικού καθεστώτος) είναι τραμπούκος και τίποτα παραπάνω. Και τότε -ακόμα και άθελα του ή χωρίς συγκεκριμένη υποκίνηση- εξυπηρετεί οποιονδήποτε έχει συμφέρον από μία άθλια δημόσια εκπαίδευση και “αναγκαίους” περιορισμούς ατομικών ελευθεριών. Όσο οι πρόεδροι των ποδοσφαιρικών ομάδων θα χαϊδεύουν τα χουλιγκάνια και τα στελέχη παρατάξεων θα κανακεύουν τα τάγματα εφόδου τους, δεν πρόκειται να βγει άκρη. Θα ήθελα πραγματικά να δω κάποια μέρα έναν πολιτικό αρχηγό να βγει και να γαμοσταυρίσει τους “δικούς του” τραμπούκους, να τους διαγράψει από την κομματική νεολαία ή ακόμα και να τους καταγγείλει στους μπάτσους. Αλλά δυστυχώς δε θα το κάνει ποτέ κανείς γιατί πάντα θα φταίνε οι “άλλοι” που είναι αλήτες και τους προκάλεσαν…
February 27th, 2007 at 4:53 am
@m13: απάντησα ήδη πιο πάνω (κάτι περίεργο γίνεται με τη χρονική εμφάνιση των σχολίων - ας πούμε το τελευταίο σου σχόλιο δεν το έβλεπα την ώρα που έγραφα το δικό μου και νομίζω πως δε μου πήρε ένα τέταρτο να το γράψω
).
February 27th, 2007 at 10:05 am
newmanifesto…μπορείς μεν να είσαι υπέρ αυτής της χοντρομαλακίας για ακόμη πιο χοντρομαλακισμένους λόγους…αλλά κι εγώ μπορώ να είμαι υπέρ του να σου πω να πας να γαμηθείς.
no offence, έτσι λέω σε όλους όσους μας θεωρούν…πανηλίθια ζόμπι και μετά δεν παραλείπουν να μας οικτήρουν.
lazopolis–> το μπλογ, επειδή δεχόταν και δέχεται ανώνυμες απειλές κατά της ζωής μου, έχω προβεί εδώ και κανα 2μηνο σε comment moderation. Sorry, προσπαθώ να είμαι συνέχεια παρούσα για να κάνω approve τα κόμεντς…αλλά αυτό δεν είναι πάντα εφικτό.
καλημέρες.
February 27th, 2007 at 12:21 pm
[no offence, έτσι λέω σε όλους όσους μας θεωρούν…πανηλίθια ζόμπι και μετά δεν παραλείπουν να μας οικτήρουν.]
none taken
αλλά μου φαίνεται πως πήρες το σχόλιό μου προσωπικά ενώ δεν ήταν αυτή η πρόθεσή μου
το γεγονός ότι εσύ δεν είσαι ζόμπι [αν ήσουν δεν θα σου μιλούσα] δεν αναιρεί τον τραγικό ρόλο που παίζουν τα ελληνικά ΑΕΙ στη διαμόρφωση των αποφοίτων από αυτά
όσο για το “λυπάμαι” δεν ήταν για να σε οικτίρω, αλλά ειλικρινές αίσθημα εξ αιτίας της προσωπικής μου συμπάθειας
February 27th, 2007 at 12:33 pm
pantos ena einai sigouro oso iparxoun tsirakia pou eite ipostirizoun tin kivernisi eite kanoun antipoliteufsi mesa stis sxoles xoris ousiastika na agonizontai gia to koino simferon oute kan gia to simferon tis parataksis tous para mono gia to pos 8a anevoun stin politiki klimaka gia na ekplirosoun kapoia stigmi, kai ama, tis prosopikes tous filodoksies tetoia mpaxala 8a ginontai kai 8a ksanginontai opos akrivos ginontai tosa xronia giati poli apla ta komata einai organomena pantou.
sxolia, panepistimia, sindikata, stin aftodioikisi kai stis gitonies mas.
apo tin metapoliteufsi kai meta anoiksan ta plokamia tous kai ventouzaran pano mas, mas elegxoun kai mas ka8odigoun kai pleon einai toso kala organomenoi pou exoun arxisei kai apoktoun 8rasos tetoio 8rasos pou apokalipseis k skandala den mas aggizoun pia.
ta kserame den ta kserame alla ti na kanoume pali 8a tous psifisoume alloste einai kalitera i papariga i o alavanos- to alo8i.
February 27th, 2007 at 3:04 pm
@newmanifesto–>

February 27th, 2007 at 4:10 pm
Καλημέρα απαντώντας σε σχόλιό σου στο τελευταίο μου ποστ, νομίζω ότι είμαι.
February 27th, 2007 at 4:21 pm
δεν εισαι γιατί εγώ σήμερα πήρα πτυχίο
February 27th, 2007 at 7:27 pm
Συγχαρητήρια!
:-) 
Ορκίσθηκες ή περιμένεις ορκομωσία;
Εύχομαι ό,τι καλύτερο για μετά!
Πολύ πιθανόν αγνοώντας τις μπλογκοταυτότητές μας να έχουμε δει ο ένας τον άλλον, ενδεχομένως και μιλήσει
February 27th, 2007 at 8:56 pm
[...] Ένα πολύ ωραίο άρθρο και μια πολύ ωραία κουβέντα για τα επεισόδια που έγιναν πρόσφατα στη ΝΟΠΕ [...]
February 28th, 2007 at 10:28 am
συγχαρητήρια!
Άσχετη παρένθεση: δεν κατάλαβα ποτέ γιατί θεωρείτε βρισιά το “να πας να μπίπ”…. σεξ RuleZ…
είναι σαν να λες σε κάποιον “να πας να φας σοκολατα ρε…” :PpPpP
February 28th, 2007 at 11:17 am
ντροπαλός–> περιμένω θετικά αποτελέσματα
libertarian–> ε άντε γαμήσου κι εσύ

February 28th, 2007 at 3:16 pm
…Προφανώς για το εξωτερικό

Καλημέρα
February 28th, 2007 at 3:35 pm
Συγχαρητήρια για το πτυχίο!!!!!!
February 28th, 2007 at 6:17 pm
@m13
thanx!
:D
February 28th, 2007 at 9:19 pm
Welcome to Reality: Έκτακτη είδηση…
Τραμπουκισμοί στο πολιτικό της νομικής….
March 1st, 2007 at 10:40 am
παιδιά, ήθελα να το γράψω και χτές…δεν πήρα πτυχίο.
ήταν μεταφορά, γιατί είχα πάει 3 φορές να δώσω το ΜΟΝΟ χρωστούμενο μάθημα και λόγω καταλήψεων (καλά, η ανακοίνωση του Προέδρου έλεγε “λόγω ανωτέρας βίας”[!!])
ακυρωνόταν. Ε, όταν επιτέλους το έδωσα (την τρίτη που πέρασε) θεώρησα ότι πήρα πτυχίο. Αποτελέσματα εξεταστικής περιμένω όχι μεταπτυχιακού.
μπερδευτήκατε!
πάντως και ΠΡΟχτές στις ειδήσεις πάλι της πουτάνας έγινε στη Νομική. Το ορκίζομαι, όσο πρόλαβα να δώ από το ρεπορτάζ της ΝΕΤ, οι τύποι που πλακώνονταν
ΗΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ με αυτούς που ‘καταγγέλω’ !!!
March 2nd, 2007 at 2:07 pm
Έτσι για μία διαφορετική οπτική. Συγγνώμη για το μέγεθος, ίσως τελικά να μετράει. :-).
(από εδώ
«Θα δώσουμε τη μάχη της αναπλήρωσης»
Αποστομωτική απάντηση στις προσπάθειες εκβιασμού των φοιτητών έρχεται από το Σύλλογο Πανεπιστημιακών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, που με ψήφισμα γενικής συνέλευσης τονίζει ότι για τη διακοπή της εκπαιδευτικής διαδικασίας ευθύνεται «η κυβέρνηση που με την αυταρχική της τακτική επιδιώκει να προωθήσει τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία μετατρέποντάς την σε εμπόρευμα».
Και ο σύλλογος τονίζει: «Οι Πανεπιστημιακοί Δάσκαλοι, που μαζί με τους φοιτητές δίνουν τη μάχη για Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία, αισθάνονται την ανάγκη να διαβεβαιώσουν δημόσια τους φοιτητές και τους γονείς τους, όλη την Ελληνική Κοινωνία, ότι θα δώσουν και τη μάχη της αναπλήρωσης της “χαμένης” λόγω κινητοποιήσεων εκπαιδευτικής διαδικασίας στο ακέραιο, χωρίς να υπολογίζουν τις προσωπικές θυσίες που θα απαιτηθούν γι’ αυτό (αργίες, διακοπές Πάσχα, διακοπές καλοκαιριού).
Καλούμε όλους τους εργαζομένους να κάνουν δική τους υπόθεση την πάλη για Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία και μαζί με το Πανεπιστημιακό Κίνημα να ακυρώσουν τις προσπάθειες προώθησης των αντιδραστικών μεταρρυθμίσεων».
March 2nd, 2007 at 2:18 pm
March 4th, 2007 at 8:00 pm
Γεννηθείσα το ‘84 ; (από σχόλιο σου στο αλλουφανμάρξ)
Ήδη ήμουν στο δημοτικό
Αλήθεια, από ποιά κατεύθυνση θα πάρεις πτυχίο
Καλό υπόλοιπο Σαββατοκύριακο
March 4th, 2007 at 8:01 pm
διόρθωση: θα πάρεις πτυχίο;
March 6th, 2007 at 3:54 pm
τώρα το θυμήθηκα ντροπαλέ!!!
χίλια συγνώμη!
από τον 3ο
March 6th, 2007 at 6:07 pm
Καλησπέρα,
:-)
αποφοίτησα και σε αυτόν επανεντάχθηκα!
κανένα πρόβλημα. Και εγώ από τον 3ο
Τελείως συνάδελφοι, δηλαδή!
Βέβαια, ποτέ δεν κατάλαβα γιατί υπήρχε 1ος, 3ος, και 4ος κύκλος και δεν έγινε αλλαγή, καθώς αυτονομήθηκε το ΕΜΜΕ, σε 1ο, 2ο, 3ο.
April 20th, 2007 at 4:55 pm
[...] Ένα πολύ ωραίο άρθρο και μια πολύ ωραία κουβέντα για τα επεισόδια που έγιναν πρόσφατα στη ΝΟΠΕ [...]